Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

Svullen kropp ..ont det ont ..

Av pingu - 25 februari 2010 20:29

Idag var det 4-års kontroll för Simon ,det gick jätte bra .Han såg bra för bra och hörde bra med . Men det gick lite väl fort på slutet för då var han trött på Anna-Karin så han stoppade pinnarna lite huller om buller .Man skulle ju bara göra detta när man hörde nåt ju .


Sitter nu med denna bärbara mellan mina ben på sängen ,inte så jätte bra ställning man kan tänka sig precis .Men det får gå ...Dagen har varit ganska givande ändå . Åkte till Gävle för att bola en tid till en optiker ,kom med mina trasiga glasögon som jag inte har kunnat använda på ett tag . Det var nog på tiden att jag kom till skott med detta tror jag .  Lite kläder som jag skall ta med mig till sjukhuset skulle inhandlas .Mår verkligen jätte dåligt av att handla saker till mig själv och unnar hellre andra än mig . Det blev mamma kläder för nåt annat kommer jag ju inte in i ,svata byxor ,lila top ,mamma trosa sexiga ,söta med rosa spets och svarta .Det blev en omlott stckad tröja i svart .


Någon bebis mössa hitta jag inte sån som jag ville ha ...Och en overall skulle komma väl till pass nu ..får leta i källaren . Lunchen blev en macka från subway ..mammas val vi delade på en ...hade kunnat tryckt i lite kaninmat sk sallad eller nåt .Älskar verkligen sallader och den godaste salladen jag har ätit kommer inte härifrån utan från göteborg ..från Paprika eller vad det heter ...fräscht ...var det i alla fall .


In på massa olika butiker bla Polarn och Pyret ,visst många fina plagg men svindyra ...handlar inte själv i denna butik ..men vet att mamma har handlat åt killarna nån enstaka gång ,bra kvalité men dyrt .


In på Larssas Sport i Skutskär och handla vinterkläder till William 30 % på saker och ting nästan på allt .Oj tänkte man det var ju behövligt att han skulle få nya plagg ,växer på bredden och längden . Så det var nog ett bra köp . Fick betala lite billigare i hyran denna månad typ 3000 kr .Tack hyresvärd det var vänligt av dig ..


Steriliseringen kostar ju en hel förmögenhet så det kommer att svida i plånboken men vet att det är värt det . Jag kommer inte att ångra mig heller ...lätt beslut för mig . Nu är det dags att göra i ordning näringen och börja sonda Simon ...natti natti ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pingu - 8 augusti 2013 12:45

Som sagt ..har semester och det är den tredje veckan jag är i nu . Återstår en vecka kvar innan allvaret börjar på jobbet igen . Har inte varit iväg nånstans utan varit hemma . Har fått besök av mina svärföräldrar och Tomas syster med familj . Det ha...

Av pingu - 7 oktober 2012 21:24

Är strykning en slags terapi ??? Jo på sätt oh vist så är det ju det . Jag har strykit kläder och påslakan i två dagar och tittat på tv samtidigt . Ka tycka att det är avkopplande ,många kanske skulle kalla mig tokig . Man kan filosofera sig i det ma...

Av pingu - 1 oktober 2012 22:43

Som sagt så har min äldsta son insjuknat i MAGSJUKA . Han var in till oss säkert tre ggr inatt och det kändes som fem . Efter några ggr som jag klev upp och såg till honom varje gång han hade varit uppe så blev jag tröttare . Tröttare och grinigare ....

Av pingu - 27 september 2012 18:33

I måndags gick jag på Spinning-Styrka ,snacka om att det var jävligt jobigt . Hon som har det är ju så himla gullig ,gillar hennes pass . Men hon är även jätte trevlig .    Har bestämt mig för att jobba mycket med kroppen och lägga om kosten . Nu...

Av pingu - 9 september 2012 09:45

Lördag och på shcemat står att köpa hockeyklubba åt sonen . William fick en hel del pengar av släkten då han hade fyllt år . För sina pengar fick han köpa en ny hockeyklubba för ,en ny Bauer klubba blev det och en Bauer keps och lite tejp . Fotbollen...

Ovido - Quiz & Flashcards