Alla inlägg den 7 februari 2010

Av pingu - 7 februari 2010 07:34

Usch jätte förkyld och hostar på nätterna ..igår var det ju melodifestivalen och självklart så tittade vi på det. Älskar ju schlager och grabbarna är jätte intresserad av musik.Våra favoriter var ju Ola och Salem ...Så bägge kom ju vidare vilket var super kul och så klart att man röstade på bägge två .


Marko jobbar borta i några dagar så jag och killarna blir ensamma nu tills på tisdag kväll . Skönt ändå tycker jag ,så får han se nåt annat än hemmet och traktamente är ju inte fel att få . Saknar mitt jobb lite grann dock inte städningen utan mina jobbar kompisar som är trevliga .


Skall förbereda morgonen för idag blir det lek ute ,skall hinna med att byta lite gardiner tänkte jag om man har ork till det . William får hjälpa mig lite grann . Pannkaka till lunch blir det ju och fiskgratäng till middag med potatis .


Få se vad dagen har att bjuda på idag ...



Ovido - Quiz & Flashcards