Alla inlägg under juli 2010

Av pingu - 25 juli 2010 21:04

För nästan 2 år sedan var jag i Göteborg ..då var jag här i Frölunda med Simon min yngsta son .Idag är jag tillbaka igen fast med tre söner denna gången och en av dom är Tomas son Melvin. Vi åkte hela familjen ifrån Skutskär och Marko skjutsade oss ner hit .Vi umgiks och hade det trevligt .In på Liseberg allihopa hela familjen .För det var ju det vi var en familj kan man ju säga .


Wilma var hos sin farmor och farfar så det var tråkigt att hon inte var med oss. Grabbarna gillar henne och hade säkerligen tyckt om hennes sällskap. Idag har det regnat här nere .Inte så farligt med regn ändå det behövs så att säga .Men grabbarna däremot är rastlösa och inte så jätte kul att lyssna på stön och stonk..ååhhh vad skall vi göra åååhhh. Känns som om det blöder i mitt öra varje gång jag hör denna mening.


Okay jag är inte kanske den pedagogiska mamman ,men jag är trött och gör mitt bästa och det är huvudsaken . Så idag stod det bakning på schemat ..det blev inget för gossarna små hade inte skött sig . Men det är en ny dag imorgon och jag tänker göra ett nytt försök igen i så fall .


Nu ligger barna och sover dom andra två förutom Melvin som inte kan lära sig att somna utan mammas tutte :( men jag antar att det blir bättre i längden det med .

Presentation


En mamma till tre barn ..Glad tjej som försöker se det positiva i allt .Tar dagarna som dom kommer ,en dag i taget ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards