Alla inlägg under september 2012

Av pingu - 27 september 2012 18:33

I måndags gick jag på Spinning-Styrka ,snacka om att det var jävligt jobigt . Hon som har det är ju så himla gullig ,gillar hennes pass . Men hon är även jätte trevlig . 


Har bestämt mig för att jobba mycket med kroppen och lägga om kosten . Nu jävlar anamma skall det gå som jag vill . Skall försöka gå ner i vikt och bli en storlek mindre elelr två . Skall åka utomlands i mars och då vill jag ju så klart kunna bada och sola . Brukar skämta att jag ligger som en valross vid stranden ...Men nu har jag inget att förlora ...Man måste ju försöka och göra sitt bästa för att nå till sina mål . 




Av pingu - 9 september 2012 09:45

Lördag och på shcemat står att köpa hockeyklubba åt sonen . William fick en hel del pengar av släkten då han hade fyllt år . För sina pengar fick han köpa en ny hockeyklubba för ,en ny Bauer klubba blev det och en Bauer keps och lite tejp . Fotbollen är snart över och då börjar hockysässongen . Hej och hå dags att frysa i ishallen . Välkommen täckbyxor ... Det är roligt att han har intresse för sport och det unnar jag honom . Har själv intressen på att träna men just nu får det gå lite åt sidan tack vare att han träningar är på samma dagar som mina . Men när fotbolls träningen har slutat kan jag träna igen . En bra dag idag bestod av lite shopping och Mc Donalds besök . 

Av pingu - 7 september 2012 09:57

Då var det som sagt höst igen och löven ser härligt vackra ut . Alla dessa färger som man blir glad av . Blåsten och att tanken att kylan är på väg gör ju en mindre glad . Men hur som hellst så är det bättre att vara positiv för livet går så mycket lättare att leva då . 

 

Det var ju ett tag sedan jag var inne här sist och har mer eller mindre lagt bloggandet lite på hyllan . I somras har jag varit fyrbarns mamma varav tre var mina egna och ett var bonusbarn . Sambon har jobbat nätter så man har varit ensam med kottarna alla fyra på kvällar och nätter och en stund på dagen . Det är ju lätt som en plätt på nätterna sover man ju . Inga konstigheter denna sommar , har varit i Furuviksparken men familjen för lite bad och titta på djur och natur och naturligtvis konsert . 

 

Bilen har ju varit en plåga i somras då motorlampan har lyst nästan hela tiden . In och ut i en verkstad med bilfan . Har inte velat åkt på en långkörning till Göteborg med familjen utifall man blir stående efter vägarna . Så vi höll oss på hemma fronten istället . 

Det har varit helt okay ,man får göra det bästa av situationen liksom . Vi har åkt på marknad i Ockelbo . Badat en del både i pool och på Sandbankarna där det är svinkallt . Man kände hur man domnar i fötterna av kylan . 

 

Nu är det höst och nya tag och nya möjligheter . Bla har Korpen i Skutskär börjat och då skall jag ju passa på att träna bort lite av sommarhullet . (garv) 

Jag älskar att träna , mår otroligt bra av det ,svettas som en gris på jobbet . Och när jag känner att man är så jävla less på det man gör tänker jag ...Ingis du motionerar på jobbet och får betalt samtidigt .Då blir det genast mycket lättare att jobba . Positivt tänkande så går det hela lite lättare .

 

Den 25 mars går flyget till Gran Canaria till Bahia Felize . Jag och familjen skall ut på en resa för att kunna umgås och koppla av och bara vara . Orquidea heter hotellet och vi kommer att ha All in på allt . Har aldrig åkt på en sån resa tidigare men gör mina barns drömmar till verklighet . Jag bara längtar att få åka ...Hoppas dock på bra väder och bra humör på alla barn .  Jobbar kväll idag så lite OB gör ju gott . 12-21 Ha en trevlig dag alla fina .

Presentation


En mamma till tre barn ..Glad tjej som försöker se det positiva i allt .Tar dagarna som dom kommer ,en dag i taget ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards