Alla inlägg under maj 2010

Av pingu - 8 maj 2010 07:29

Ett tag sedan man var inne här nu ...Har hänt så mycket i mitt liv nu på sistone . Varje dag brukar innehålla massa bråk ,förutom då när han jobbar borta .Men det är väldigt skönt då barna och jagbara är tillsammans det är lugnt och skönt då .

Inte roligt heller när man blir nedvärderad på ett hemskt sätt ,ändå finner man sig i detta ...jag fattar inte själv .


Vill nån annanstans bara börja om och känna mig lugn och harmonisk . Melvin växer så det knakar och det är roligt attse hur han utvecklas ,dom andra grabbarna växer dom med ...


Våren har kommit trots blåsten och den kalla vinden .Blommorna har slagit upp ,blåsippor ,snödroppar ,tussilago har man ju sett . Börjat gå en hel del ..Skall få en tid för min kurator ..det var den 19 maj på förmiddag ...Har inte varit hos henne på jätte länge nu och det behövs .Psyket pallar inget mera helt enkelt.


Livet är inte lätt att leva ,och ingen har sagt att det skall vara lätt heller ...Det är en lång resa ,kanske den längsta resan man får göra någonsin ...allt har en början och ett slut .Det går upp och ner ...Men mitt liv vill jag dela  med nån jag älskar och inte kasta bort så många år på tjafs och massa tårar ...


Så man får se vad framtiden har att ge en ...

Presentation


En mamma till tre barn ..Glad tjej som försöker se det positiva i allt .Tar dagarna som dom kommer ,en dag i taget ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards