Alla inlägg den 12 februari 2010

Av pingu - 12 februari 2010 14:08

Ons tors och fre har varit en hektiskt dag för mig ... Jag har lägenheten att ta reda på för den skall vara städad och besiktigad till den sista februari .

Samtidigt så samlas det massa säckar med kläder och möbler i det hemmet jag skall bo i .Så det gäller att få undan det så mycket som det bara går .Har en deadline som jag kallar det för ...Har denna veckan och nästa vecka .Sista veckan i februari har jag ett kalas att planera för min yngsta son Simon som fyller hela 4 år . En marsipan tårta har han önskat sig och den skall vara helt ko mjölksfritt ...

Så är det med en son som är allergisk mot mjölk ...:(


Värker i kroppen och har ont på kvällarna det är då blödningarna kommer när man har ansträngt sig och sammandragningarna kommer . Men om jag bara kan knipa lite till så kan den komma i början på mars istället . Så sista veckan skall jag bara ta det lugnt och varva ner ,kroppen sväller upp i allafall fötterna och bena är hur stora som hellst på kvällarna .


Vissa fattar inte hur onte det kan göra i kroppen när man har varit i farten en hel dag nästa . Man kanppt gå och dom säger att ju fler man har väntat så känns det mycket mera oxå .


Lyssnar på en jätte bra låt på youtube men den hakar ju upp si tyvärr titt som tätt .Morning after dark  med Timbaland feat Nelly och shoshy nånting ...


Nä dags att börja igen så man kan komma någon vart ...

Ovido - Quiz & Flashcards