Alla inlägg den 10 februari 2010

Av pingu - 10 februari 2010 19:20

En dag som började med att man sov jätte dåligt inatt ,tyckte att jag hade sovit tillräckligt då när klockan var 21.30 på kvällen .Igår alltså . Sedan var det natten som inte var så jätte kul . Upp och kissa flera ggr vet inte hur många ggr jag har fått gått har ju tappat räkningen på den fronten .


Barna till dagis och skolan och sedan till min kurator till 9.30 ...så bara att åka dit och prata en massa ... Det blir en massa besök hos henne framöver ...Finns mycket skit i denna hjärna som man har har ;)


Till min gamla lägenhet och plocka i säckar och lådor med Marko ...Jo man får helt enkelt be om hjälp när man inte är helt fullt rörlig på den fronten och inte kan bära tunga saker ... Så man har packat en hel del med kläder och ändå behöver man ju lie mera plagg. Nu passar jag på att slänga lite kläder som man inte behöver heller . Man kan ju skänka dom till dom behövande . Förstår inte hur mycket skit man har samlat på sig under åren .


Middag gick bra ..spagetti och köttärsås .Inte jag som lagade utan deras pappa ..Simon åt jätte mycket och räknade med att han åt tre portioner ,helt överlycklig är man ju .Man blir ju nästan rörd bara att kunna se honom äta så mycket .Det kanske börja lossna nu för Simon och jag är stolt att han har gjort såna bra framsteg .William har tappat sin framtand uppe ...Han var ju nu överlycklig över detta och la dit en annan tand som han hade tappat tidigare ...


Men inte sjutton får han väl en tia extra för det heller ...hmf som om man var gjord av pengar tss ... men får kolla spargrisen efter guldpengar om det ens finns guldmynt .


Halvåtta hos mig ,en favorit jag har ...gillar ju matlagning och gillar att titta på sånt med barna .Även dom gillar matlagning och brukar ju få hjälpa mig i köket ofta ...kanske kanske blir en av dom en kock kanske ...dags att sitta bänkad nu framför tv:n ...So long så länge ..Tjingeling







Ovido - Quiz & Flashcards