Alla inlägg den 16 februari 2010

Av pingu - 16 februari 2010 12:27

Räknar ner dagarna inför det stora som skall hända i mitt liv ,och kanske för vissa andra som är inblandade på ett eller annat sätt . Håller på med att få ordning på hemmet man nu bor i och det är tröttsamt att se ..allla dessa lådor säckar och jag vet inte vad .


Ungarnas rum den går ju att gå i nu för tiden ,kommer att vara så pass hård och säga åt dom att leka där inne och inte nån annan stans .Jo visst en eller två leksaker kan dom få ta med ut till vardags rummet och sedan ta tilllbaka  det igen .  Jag själv är så himla trött på att plocka efter andra och tycker att jag har gjort mitt i över 13 elle snart 14 år . Har man städat så länge så tröttnar man i slutändan ,men har trivts på mitt gamla jobb . Blir jag arbetslös så söker jag in och tar det som finns ,jag väntar inte på att det skall dyka upp nåt utan vet att det kommer inte via posten nåt jobb.


Jag är väl lite väl för rastlös av mig och kan inte vara hemma länge ,nåt lära man ju göra annars blir man ju knäpp . Mycket att göra inför den 2 mars bara .Väskan är nästan klar ,köpte lite bebis kläder igår ett start paket från hm och ett annat set med byxa och tröja .Vet tyvärr inte könet på detta barn som skall komma ut . Svårt med kläder och färger får vara det neutrala hållet . Mycket fint till tjejer med Hello Kitty ...


Men blir nog bra detta ändå . Apoteket ,lite nödvändiga saker man skall ha när man har blivit förlöst ,som bindor och massa annat tjafs .. Man vet aldrig när det är dags ..Hade sammansdragningar igår kväll igen jätte täta ,förvärkar säger vissa ..Så man vet ju aldrig ..men hoppas på att kunna knipa tills den 2 mars ändå och låta dom göra jobbet åt en istället..


Näpp nu en liten tupplur sedan fortsätta med jobbet ,skall jobba lite extra med kunduppföljningarna idag ...

Ovido - Quiz & Flashcards