Alla inlägg den 13 februari 2010

Av pingu - 13 februari 2010 11:14

Inatt mådde jag jätte dåligt ,hade fruktansvärt ont i ryggen och magen .Hade dragit i mig ostbågar och kollat på Solsidan ,den är ju bara för bra helt enkelt .

Gick på toan ,det tryckte jätte mycket neråt så klart ...


Och sedan gick jag och lade mig och sedan vägrar det att släppa ...hade jäkligt ont i ryggen .Vet att mina värkar brukar sätta sig i ryggpartiet vid svanken och tänkte att nä ..det får inte komma ut nu .


Från natten och ända in till morgon hade jag ont ...marko åkte och jobba och jag blev ju kvar här hemma ...Barna hos mamma och idag hade jag tänkt att städa  min lägenhet så att man kan få det ur världen . Kan hända att jag har varit ansträngd och det är därför det har blivit så här vad vet jag .Det kan vara förvärkar ...jag har nu ...



Åt frukost två rostade med ost och en smooties ,sedan blev jag sömnig  och somnade om igen ...vaknade efter ett tag och nu blir det dusch och åka till barna och mamma och hitta på nånting . Skall nog hitta på nåt som är inte är så fysiskt krävande idag ...:)


Ha en toppen helg ni som läser detta ;)



Ovido - Quiz & Flashcards