Alla inlägg den 3 februari 2010

Av pingu - 3 februari 2010 08:43

Idag är jag jätte trött .trött och en aning sliten .Börjar bli en vana det här med att inte sova bra på nätterna längre . Undrar hur det blir när bebisen har kommit ut ...Det återstår att se hur det går . Hoppas på det bästa .


Barna är i skolan och på dagis ,skönt att bara kunna vila av sig nu innan man hämtar dom igen .Simons assistent är elelr på väg till Thailand ...Åh vill också kunna åka dit en vacker dag så man får se nåt annat . Det sägs att det ät jätte fint där och jag tror dom .


Saknar massor som jag skulle vilja göra  ..vill kunna ligga på rygg och sova ,dricka ett glas vin till maten skulle inte sitta helt fel . Men det dröjer ,och egentligen har jag varit utan så länge så kan jag vänta lite till. Köpte vinterkängor till älsdta pojken och det var ju behövligt . Fötterna växer så det knakar och sticker iväg med både längden och bredden .


Äter bra gör han med ,ibland för bra att man måste bromsa upp honom ..Vill bara hans bästa och vet att man kan bli mobbad för att man har blivit lite stor ..barn kan vara elaka mot varann .


Idag träffar jag min kurator och kommer att bli många besök hos henne framöver . För många bitar som måste lappas ihop och livet har känts som om det hade gått i tusen bitar . Bit för bit får man jobba på saker och ting för att kunna lappa ihop bitarna igen .


Datorn på sängen och bena på varsin sida ..sitter väl inte direkt jätte skönt just nu . Sammandragningar .. inte skönt men det är inte långt kvar nu..ungefär 4 veckor ...



Ovido - Quiz & Flashcards