Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

En vecka kvar av väntande ...

Av pingu - 23 februari 2010 21:00

Idag är det en vecka kvar av väntade på den  nya medlemmen ...Skall bli kul att se hur det blir och vad det blir för kön .Denna gången vet jag ju inget och har varit ganska ensam om denna graviditet ,någon pappa finns inte med i bilden .

Har kännts jobbigt nu på slutet och psyket har inte varit på topp precis .Hemmafronten har varit jobbig ,man tar en dag i taget bara och hoppas på att det blir bra .


Lägenheten är urstädad och har fått hjälp i helgen av Tussen och Rosie att städa den .Det blev lite kvar att göra och det tog jag och Marko det sista som var kvar ... Det var mycket att bära och tur att han var snäll och hjälpte mig med det . Annars en ganska bra dag ändå och hoppas på att få en lika bra dag imorgon .


Imorogn fyller min yngsta son år ...hela 4 år fyller han ...min älskade Simon ...

Det känns kul att han har gjort framsteg med hans ätandet ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pingu - 8 augusti 2013 12:45

Som sagt ..har semester och det är den tredje veckan jag är i nu . Återstår en vecka kvar innan allvaret börjar på jobbet igen . Har inte varit iväg nånstans utan varit hemma . Har fått besök av mina svärföräldrar och Tomas syster med familj . Det ha...

Av pingu - 7 oktober 2012 21:24

Är strykning en slags terapi ??? Jo på sätt oh vist så är det ju det . Jag har strykit kläder och påslakan i två dagar och tittat på tv samtidigt . Ka tycka att det är avkopplande ,många kanske skulle kalla mig tokig . Man kan filosofera sig i det ma...

Av pingu - 1 oktober 2012 22:43

Som sagt så har min äldsta son insjuknat i MAGSJUKA . Han var in till oss säkert tre ggr inatt och det kändes som fem . Efter några ggr som jag klev upp och såg till honom varje gång han hade varit uppe så blev jag tröttare . Tröttare och grinigare ....

Av pingu - 27 september 2012 18:33

I måndags gick jag på Spinning-Styrka ,snacka om att det var jävligt jobigt . Hon som har det är ju så himla gullig ,gillar hennes pass . Men hon är även jätte trevlig .    Har bestämt mig för att jobba mycket med kroppen och lägga om kosten . Nu...

Av pingu - 9 september 2012 09:45

Lördag och på shcemat står att köpa hockeyklubba åt sonen . William fick en hel del pengar av släkten då han hade fyllt år . För sina pengar fick han köpa en ny hockeyklubba för ,en ny Bauer klubba blev det och en Bauer keps och lite tejp . Fotbollen...

Ovido - Quiz & Flashcards