Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

Tidig morgon ...

Av pingu - 29 januari 2010 07:20

Åh jätte trött är jag ...har haft Simon i sängen och han är jätte dålig ,han har liksom blivit sämre . Har sovit oroligt inatt och förkylningen har kommit ,nu vet jag inte om det är mjölken elelr om det är förkylningen ..Han har ju inte fått i sig nåt med mjölk ..Inte vad jag vet för han tål ju inte sånt .


Vaknade tidigt i morse och pappan skulle iväg och jobba .Gick upp tidigt för Simon sov dåligt och misstänkte att han var lite hungrig så jag gav honom lite i knappen ,lite näring . På det viset kunde han sova vidare en stund till. Lånade ut bilen till fasters man ..så jag gick upp för att kunna ge honom nyckeln .Passade på att glutta lite på internet medans barna sov . Har ingen bråttom med nyckeln sa jag ..skall inte iväg någonstans idag ...Mår inte riktig hundra i kroppen själv och grabben den lilla han är ju dålig...


Snöar ute och hoppas på att det inte skall vara så där jätte kallt idag . Fredag idag och det är Lets Dance ,jag och barna sitter bänkad framför tv:n och tittar på det . En av mina favoriter är ju Mattias och Cecilia ,sedan är det Claudia.. Fredags nöje helt enkelt ,men ett bio besök vore inte helt fel med lite bio och middag på det :) ...


Vi tittar lite på tv just nu och grabbarna har svårt att äta frukost direkt när dom har vaknat ..så jag vänter lite ..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pingu - 8 augusti 2013 12:45

Som sagt ..har semester och det är den tredje veckan jag är i nu . Återstår en vecka kvar innan allvaret börjar på jobbet igen . Har inte varit iväg nånstans utan varit hemma . Har fått besök av mina svärföräldrar och Tomas syster med familj . Det ha...

Av pingu - 7 oktober 2012 21:24

Är strykning en slags terapi ??? Jo på sätt oh vist så är det ju det . Jag har strykit kläder och påslakan i två dagar och tittat på tv samtidigt . Ka tycka att det är avkopplande ,många kanske skulle kalla mig tokig . Man kan filosofera sig i det ma...

Av pingu - 1 oktober 2012 22:43

Som sagt så har min äldsta son insjuknat i MAGSJUKA . Han var in till oss säkert tre ggr inatt och det kändes som fem . Efter några ggr som jag klev upp och såg till honom varje gång han hade varit uppe så blev jag tröttare . Tröttare och grinigare ....

Av pingu - 27 september 2012 18:33

I måndags gick jag på Spinning-Styrka ,snacka om att det var jävligt jobigt . Hon som har det är ju så himla gullig ,gillar hennes pass . Men hon är även jätte trevlig .    Har bestämt mig för att jobba mycket med kroppen och lägga om kosten . Nu...

Av pingu - 9 september 2012 09:45

Lördag och på shcemat står att köpa hockeyklubba åt sonen . William fick en hel del pengar av släkten då han hade fyllt år . För sina pengar fick han köpa en ny hockeyklubba för ,en ny Bauer klubba blev det och en Bauer keps och lite tejp . Fotbollen...

Ovido - Quiz & Flashcards