Alla inlägg den 13 januari 2010

Av pingu - 13 januari 2010 16:28

Har precis ätit käk och nu är man ju propp mätt , var ju lite gott det här med mat . Var på Biotopia och tittade lite på massa uppstoppade djur som fanns där . Var på ganska på bra humör tills älsdta pojken ville ha nåt från deras affär .  man är ju inte gjord av pengar precis och fick just veta idag att ..jag är uppsagd.

man har dragit ner på personal på mitt jobb och jag är en av dom 31 som är drabbad . Min chef ringde mig ,jag har förberett mig på att jag kan vara en av dom tjejerna . Men vill inte tänka så mycket på det just nu . Det kanske kommer när man har varit mamma ledig och inser att oj ..jag har ju inget jobb att gå tillbaka till .Vad skall man göra n u?


Men just nu är det just det jag inte vill tänka på utan nu kommer barnen i första hand och det nya barnet som kommer sedan . Det tjänar ingenting till att oroa sig . Min mamma ringde mig och sade att min moster var även uppsagd och hon var ju så gott som förstörd . 62 bast och det enda som höll henne uppe var jobbet då hon kunde komma ut och träffa folk.


Bakade minipizzor idag med grabbarna och special pedagogen . Har varit en ganska lugn dag här på FBH . Träffade läkaren som man fick bra kontakt med . Många funderingar och frågor kring hans problematik. Kul att för en gångs skull kuna få ett vettigt svar ifrån någon .

Nu skall jag bara lägga mig ner och låta maten sjunka och bara vila upp mig lite grann innan nästa ryck på nånting .Lillgrabben behöver duschas idag och håret ..den skall man inte ens prata om den luktar inte gott ...




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards