Alla inlägg den 6 januari 2010

Av pingu - 6 januari 2010 12:03

Ibland önskade jag att man hade en magisk lampa som aladdin ...Gnida lite på den och ut kommer en blå figur ut . Om man skulle känna att näpp idag är jag lat ... kanske denna lilla figuren kan hjälpa mig ... Men så är det inte tyvärr i den verkliga vardagen .


Man undrar ibland var man skall få sin ork ifrån och hur man skall fördela att man hinner med det man vill hinna med . Men vi kvinnor är tålmodiga ,stresstålig, starka ,vi klarar av tuffa situationer och det är vi som överlever det mesta .


Ser att klockan går fort och ,har inte gjort nåt annat än att sega idag känns det som . Frukost avklarat och sedan lära man tänka på lunch . Det är full ruljans på det hela för att få det att gå ihop. Till lunchen blir det nåt lätt lagat som inte tar allt för lång tid att laga. makaroner och korv ,det var det enda jag kunde tänka på just nu . Hur som hellst ..nu är det för tyst hemma ,så dax att kolla vad dom andra gör ..så det inte är nåt sattyg på g...





Av pingu - 6 januari 2010 08:31

Kollar på termometern ungefär - 20 ute ...alltså vågar man ens gå ut i denna kylan . Tän kte att man skulle åka pulka idag med kidsen men det kanske är för kallt . Ena har vaknat och den andra sover än ,så jag väntar in honom för att sedan kunna äta frukost allihop. Trevligare då när man kan sitta tillsammans alla tre .


Få se vad dagen har att erbjuda idag ..Hoppas på en trevlig dag med mycket skratt och glädje .

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards