Alla inlägg den 15 januari 2010

Av pingu - 15 januari 2010 11:43

Har varit en fullspäckad vecka i Uppsala och idag får vi åka hem . Det blir utskrivning och samtal innan hemgång .En bok som logopeden och special pedagogen skrivit tillsammans köpte vi . Det har varit prat om det förra året att skriva om en bok ihop ,men dom visste inte om det skulle finnas pengar till dt .En ekonomisk fråga . Men har köpt en bok härifrån som jag ha tyckt var jätte bra och kan säkert tänka mig att denna boken är lika bra den med .


Lunchen får pappa sköta och assistenterna får vara med och titta på under akten . Jag och Wille får vara i dagrummet och sysselsätta oss ,så jag hamnade framför min burk och passar på att blogga lite under tiden .

Skönt det här att bara skriva av sig lite vad man har gjort och så ...en slags terapi som jag gång på gång brukar säga .


Veckan har varit givande och tycker att varje man är här på rehabiliteringen så har det gett givande resultat . Det känns kul att träffa alla igen och att få lite mera påfyllning .Fantasin kan ju ta slut och ideérna försvinna lite smått och man står och stampar på samma ställe.


Idag vet vi att han mår bra våran lilla pojke med ätproblem ... Han har vuxit jätte mycket och idag behöver jag inte känna skuldkänslor över att jag har varit för trött .Han har mycket att ta på och han klarar sig på det han får i sin näring av oss ..och av dagis personal .


Tittar man ut så är det alldeles vitt ute ,kan tänka mig att det är jätte kallt ,men jätte glad över att vi är på väg mot ljusare tider nu :). Bara det gör mig glad inombords trots allt som har hänt i mitt liv på sistone . Nu är det bara att köra järnet och köra sitt race med både det ena och det andra ...


Tills dess får ni ha det så bra så länge ...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards