Alla inlägg den 16 januari 2010

Av pingu - 16 januari 2010 23:03

Längtar efter något jag väntat på jätte jätte länge . Men det sägs att den som väntar på nånting väntar aldrig för länge . Just nu känns det bara som om man skulle kunna sova och vila för jämnan ...Man är ständigt trött ,tung i kroppen och vill bara få det undanstökat .

 

lördag idag och har varit fullt upp på dagen .Tvättat lite kläder och handlat lite grann det som behövs till kylen och frysen . Mjölk måste handlas in då grabbarna går på special kost .Har inte varit så kallt ute utan har varit rätt så mild ...har till och med varit ute en liten kort sväng för att kunna ta mig en nypa luft . Ont i kroppen har jag nu ,särskilt när jag går och står mycket .man är ju stel och en vaggande anka eller snarare en pingvin ...

 

Det är inte så långt kvar nu heller utan det börjar närma sig ...Skall bli kul att se vad det är för en liten bebis som har bott inne i mig . Den tredje och den sista ...Klockan går och mina andra grabbar har haft en godis dag idag och det innebär sockerkick ..man äter så man nästan kräks i allafall jag . var så dum att jag jag drack yoghurt idag en drickbar . Fick jätte ont i magen och tog inte många minuter .Fick sitta på toan i en halvtimme efteråt . Huvet dum får kroppen lida. Det var ju så längesen jag drack en yoghurt och ville verkligen testa den just den smaken . Men där fick jag ...kände mig matt och jätte sjuk sedan . Tål visst inte mjölk produkter ..

 

Går en jätte bra film nu på tv:n och har ju sett den tidigare . men jag vet själv innerst inne om jag ser den så kommer jaginte att kunna sova sedan . Nä man kanske skall passa på att få lite sömn ...

Av pingu - 16 januari 2010 00:31

Oj vad klockan är jätte mycket ... Har läst ut en bok som vi köpte idag ,den var jätte bra och känns kul att det blev av med just den boken som författaren pratade om . Kom hem ifån Uppsala igår ,alltså fredag . Har varit och bastat och tittat på Lets Dance med familjen ,bara tagit det lugnt hemma och känna att man är hemma igen . Åkte drekt till apoteket  för att hämta ut sonens medicin som han behöver . Har lovat sonen en ny målarbok som han skall få idag ...Får den stora så får den lilla oxå . Så är det bara annars är det orättvist .


Har varit enbra vecka och man har lärt sig jätte mycket på FBH.

Hoppas på att få samma resultat hemma oxå ,men är inte så värst orolig längre utan kan luta mig lite bakåt nu...Han får i sig det han behöver och det är huvudsaken och att han mår bra ,våran lille son .


Nu blir det att krama min kudde ...och sova lite grann ...



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards