Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

Min älskade Melvin ..gullhjärtat

Av pingu - 26 mars 2010 23:43

Det är för en månad sedan då jag satt här i vardagsrummet ..alldeles ensam .Kom ihåg att jag tittade på vinter os och det var hockey på tv:n . DIna syskon var hos mormor och Marko han var ute på vift . Hemma ensam och njöt av tystnaden . jag tv:n och data burken så klart . Vid denna tid satt jag och chaatade med en tjej kompis ..fick även kontakt med din pappa på nätet ..


Efter en lång stund så gick jag ner för att duscha och sedan lägga mig ..Trött var man ju och ont i hela kroppen ..Ville bara bli av med hela paketet . Så snart var det en månad sedan du kom in till mitt liv ,till vårat liv. Mitt vatten gick på natten då jag sov och jag märkte hur du var i magen .Lekfull och full av liv ,sparkarna jag fick var hårda ..En riktig fotbolls spelare tänkt jag ..kickarna var as hårda ju ... Och där emellan så kom vattnet som jag inte visste vad det var . Jo har aldrig hänt förr .Trodde det var mitteget urin som kom attj aginte hann på toan ...


Några svängar höll jag på fram och tillbaka tre ggr . Men nonchalerade det hela och gick och lade mig istället och väntade på bättre tider .  Till slut ringde jag ..bättre sent än aldrig ..jag skulle genast komma till förlossningen i liggande position i bilen ..


Nu var jag rädd och visste inte om jag skulle  komma tillbaka hem igen samma dag .. Plockade lite kläder åt mig och det nya barnet alltså du .


Fick inte åka hem den 27 /3 -10 bestämde man sig för att du skulle få komma ut till denna värld... Jag hade så många planer och ville ha dej kvar lite till men du ville nåt annat istället . Du kom ut kl 10.18 via en planerad kejsarsnitt . Var livrädd att föda dig på den vanliga vägen ..


Jag ville bara säga att grattis min son ..en månad gammal och tiden går verkligen fort ,och det är på tiden attjag skaffar mig nya glasögon .. Ser så dåligt utan :)

Har yrsel och jätte trött ..känns som om man skall tuppa av .

jag älskar dig min son ,jag är glad att få vara din mamma och jag skall göra mitt bästa ..jag är glad för alla barn man har fått ..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pingu - 8 augusti 2013 12:45

Som sagt ..har semester och det är den tredje veckan jag är i nu . Återstår en vecka kvar innan allvaret börjar på jobbet igen . Har inte varit iväg nånstans utan varit hemma . Har fått besök av mina svärföräldrar och Tomas syster med familj . Det ha...

Av pingu - 7 oktober 2012 21:24

Är strykning en slags terapi ??? Jo på sätt oh vist så är det ju det . Jag har strykit kläder och påslakan i två dagar och tittat på tv samtidigt . Ka tycka att det är avkopplande ,många kanske skulle kalla mig tokig . Man kan filosofera sig i det ma...

Av pingu - 1 oktober 2012 22:43

Som sagt så har min äldsta son insjuknat i MAGSJUKA . Han var in till oss säkert tre ggr inatt och det kändes som fem . Efter några ggr som jag klev upp och såg till honom varje gång han hade varit uppe så blev jag tröttare . Tröttare och grinigare ....

Av pingu - 27 september 2012 18:33

I måndags gick jag på Spinning-Styrka ,snacka om att det var jävligt jobigt . Hon som har det är ju så himla gullig ,gillar hennes pass . Men hon är även jätte trevlig .    Har bestämt mig för att jobba mycket med kroppen och lägga om kosten . Nu...

Av pingu - 9 september 2012 09:45

Lördag och på shcemat står att köpa hockeyklubba åt sonen . William fick en hel del pengar av släkten då han hade fyllt år . För sina pengar fick han köpa en ny hockeyklubba för ,en ny Bauer klubba blev det och en Bauer keps och lite tejp . Fotbollen...

Ovido - Quiz & Flashcards