Alla inlägg den 10 mars 2010

Av pingu - 10 mars 2010 22:57

Alla har vi ju ett val i livet ,och var och en väljer hur man vill ha det ,det kan antingen vara bättre eller sämre ..Om inte annat så är det ingen skillnad . Idag har jag fått en förfrågan från en kvinna . Tänkte lite för mig själv ..oj och blev ju lite rädd samtidigt .Men på samma gång så kände jag mig lite smickrad av att hon ville vara min vän .


Så jag accepterade henne som min vän ..och hoppas på det bästa att man inte blir sårad eller ledsen ..Tror inte att denna kvinna skulle kunna göra illa en ,för hon verkar så himla trevlig . Jag är en person som låter var och en få en chans ..en chans att kunna få säga sitt ,funderingar ,frågor osv .


Nej det har inte alltid varit så lätt att vara en sån här person . jag vill se det positiva i allting ,försöka i allafall . Men känns att mitt val är helt rätt ,jag är bara rädd att bli så sårad igen . Tjej eller kille spelar ingen roll. Och jag tror att det är det som är boven till att jag är numera rädd för att släppa in folk ..

Rädslan att släppa in någon in i sitt liv ...


Här går det undan med byggandet på badrummet ,arbetsplats ala bygg. Men det blir säkert bra när det är klart och man kan tvätta här uppe . Har varit på Hemköp med William och handlat lite skönt att kunna komma ut med bara honom. Köpte lite taco saker ..och lite pålägg och sånt som man kan ha på mackan . Jag får lov att ta och ställa klockan på ringning för att komma ihåg att äta nåt .Glömer ju bort mig själv .huvudsaken barna har fått sitt och dom är nöjda och jag går på tomgång . Mitt gamla jag skulle ha exploderat på en gång och blodsockret sjunka ..


Bar tungt idag fast jag inte fick..var ju dumt gjort av mig.nu har man blödningar rejäla...men antar att det går väl över...

Ovido - Quiz & Flashcards