Alla inlägg den 11 mars 2010

Av pingu - 11 mars 2010 21:03

Har haft jätte kul idag ...Jo jag var duktig och åt frukost och det var med bravur ..Barna kom iväg till skolan och dagis ,deras pappa som skjutsar in dom . Denna veckan har han ju semester och börjar jobba igen nästa vecka .Torsdag och fredag ..


Har varit ute i det fina vädret och gått med Melvin i vagnen ,kände mig fortfarande som en vaggande anka med det blir ju bättre med tiden . Fick en massa saker till melvin av en väninna ,kläder , kudde ,täcke och massa kläder såna i dom storlekar jag inte har hemma 50-56 . Hon är en ängel ,själv har hon 5 barn och tyckte att det räckte med det så inga fler blir det .


Hälsade på Markos kusin i Långsand med ungarna . Hämtade vagnen därifrån som är i färgerna röd och svart ,rena rama Manchester United ..snygg en emmaljunga . Åk påse med och den är inte ens använd ,skötväska ..japp gjorde en bra affär .


Jag är nöjd med  affären jag gjorde . Ammandet funkar woohoo ,fick ett recept belagd nässprej ..Det gjorde att mjölken rann till bättre .Jo man har en son som gillar att vara bekväm ,serverat på silverfat . Nu njuter  jag av amningen som aldrig förr . han är jätte duktig och jag blir nästan rörd över hur bra det går . Han suger tag ordentligt och jag behöver inte ens använda vårt nappen heller .

Kändes som en dröm som slog in ..och det gjorde just det ..idag :)


Måste bara skärpa mig med maten och komma ihåg att äta så att Melvin får i sig  bra med mat från mig . Jag glömmer bort mig själv .  Min kurator har ringt och glömde att ringahenne idag .Hon vill veta hur det har gått . Skall skriva en lista innan jag lägger mig vad jag skall göra i morgon och sedan bocka av . 6 viktigaste saker att göra ...


Nu blir det att komma på Melvins andra namn ..hm vad svårt det är . Alexander är ju fint men det får jaginte ta .Det är bokat redan . Nån annan har paxat det .

Det sticks i bröstet och det håller på och producerar ännu mera wow kommer att gå i jätte tuttar hela dagarna ..Me like

Enda gången man är nöjd med sina bröst ,när dom är välfyllda .men nångång i framtiden skall jaggöra om dom .Då blir det att lyfta tuttarna och göra dom fastare ,inte överdrivet och gärna i saltlösning . Men det lära ju dröja ..

Om en person tycker om mig så måste han ju gilla hela mig .Även om jag har hängbröst .Jo jag vet att när man ammar så hänger dom ännu mera . Men det finns säkert någon  som kan tycka om mig precis som jag är .. Fast jag har inte bråttom och vill inte dejta heller . jag är rädd för att sårad ,och trivs med att bara flyta omkring .Klart jagkan sakna ett förhållande  då man kan ligga och bara gosa ..ligga och prata om allt och inget .


Men just nu är det Grabbarna som gäller alla tre . Vi gör det bästa av situationen här hemma .. Familjen annorlunda .det är vi det ..

Ovido - Quiz & Flashcards