Alla inlägg den 15 mars 2010

Av pingu - 15 mars 2010 09:02

Japp retar man upp ett bi så får man räkna med att man får lika mycket skit tillbaka . Sån är jag ;)


Helgen som har varit har varit intressant . Har varit hos Yussen och hennes man Claes och stumpanlumpan var ju så klart där . Det var ju dags för Melvin att träffa treon som mamma brukar träffa då och då . Kan ju säga att Claes blev väldigt kär i Melvin ,en kille som ser så hård ut blev en mjukis ..Jo han var ju hur hungrig som hellst när vi kom dit och jag lade fram maten åt honom . Frågade honom om han hade nåt emot om jag ammade pojken ..


Man vet ju inte ,jag skäms inte att amma och tycker att det är en naturlig grej ...Det är så roligt att se när folk håller i Melvin ..Alla ser så gulliga ut ..Rosie har knäppt många fina bilder på melvin och på pojken och mig .Brukar ju aldrig få vara med på kort för jag är alltid den som är bakom kameran .


Melodyfestivalen på lördag ,kinamat och massa godis ,chips och massa onyttigt . Påminner mig om en kille jag känner ...Brukar ju tänka på honom då och då ..

Tyckte att låten som vann var ju bra ,men hade gärna velat att en annan låt vann . Men jätte glad för hennes skull att hon kammade hem vinsten ..


Melvin fick så många fina presenter ,kläder så att säga ..Det är ju så bra med kläder för det kan man inte få för många av till dom här små .


Annars förutom att jag har tappat humöret lite grann i helgen så har man varit och är fortfarande lite sjuk än ..Melvin fick lite av mig ..jag är ju så snäll som delar med mig .

Nu längtar jag bara till varmare tider ..nya äventyr ...nåt annorlunda . jag undrar om jag träffar han den där Mr Right guy..återstår att se .Jag har ingen brådska jag inte ...


Ovido - Quiz & Flashcards