Alla inlägg den 7 mars 2010

Av pingu - 7 mars 2010 07:40

Ännu en natt som man mår jätte dåligt igen ,käänns att man har världens feber och frossa kallsvattas och man mår jätte dåligt . Melvin har inte varit nöjd men har fått mycket hjälp av Marko inatt då när han lugnade ner Melvin så jag kunde pumpa mjölk i vardagsrummet i lugn och ro .


Mycket funderingar och tankar som dyker upp , jo händer att man funderar hur dom har det i väst . Man är ju delaktig i nånting och kan känna att man har gjort nåt fel . Men  vill inte att det skall vara jag eller Melvin som är orsaken till allt detta .


Jo vissa har önskat att han inte fanns ,men jag är glad att han finns idag ..Varenda smärta jag fick gå igenom och varenda gång man har måt dåligt både psykiskt och fysiskt .Det var det värt varenda en .. Har haft en jobbig graviditet ,ensam , och denna gången var det ju annorlunda .


När jag tittar på honom så blir jag bara så glad över att han finns ...Vi bor för långt bort från pappan ,men det kanske är lika bra ...Man hade ju tänkt att det kanske ordnar upp sig med allt i framtiden att kanske han eller flickan skulle kunna vara intresserad över Melvin . Men jag tar inget för givet och förväntar mig inte ett skit heller .


Melvin skall ha det bra ..med sina store bröder ..Och jag hoppas ju oxå att dom i söder skall må bra ..Det har varit en tuff period för alla .. Nu finns det bara lite saker att fixas fram så kanske vissa får lugn och ro i själen sedan när det är klart .


Jag ångrar ändå inte det som har hänt i somras ..det som har hänt överhuvudtaget ..ett tufft beslut men man kan inte få allt här i livet . jag trodde att jag hade lyckan och skulle få den . Lyckan för mig finns för mina barn .Är dom lycklig så är jag lycklig ...

Ovido - Quiz & Flashcards