Alla inlägg den 3 mars 2010

Av pingu - 3 mars 2010 13:38

Fredan var en hektiskt dag..hade ont på dagen och skulle ju hämta grabbarna på eftermiddag. Visste inte om kalaset skulle bli av eller inte idag för Simon.

Handel efter man hämtat gossarna. In på Hemköp och bära dessa kassar.. På kvällen var det full fart med att fixa och dona. Skjutsade gossar till mamma och åkte till Stigslund med Marko.Han skulle till en kompis.


På natten händer det ..Hade dushat på natten kl 01.00..ville vara fräsch innan jag lade mig. På natten slumrade jag ..kände hur bebis sparkade mig hårt i magen och hjälp jag kissade på mig trodde jag ... Hoppade upp fort som attan och sprang till toan ..fan det rann ju efter bena ..hjälp det här var ju inte bra tänkte jag .


Det såg konstigt ut färgen på utrinet ..men brydde mig inte om det .Hängde trosan på tork ..tänkte att jösses vad blöt den blev.Gick och lade mig igen ..samma sak händer 2 ggr.Ringde till förlossningen och måste komma snabbt med bilen .Fick inte sitta utan ligga ner ..


Dom skickade mig inte hem nåt mera utan fick en tid för operation kejsarsnitt, skulle ju sterilisera mig samtidigt . Marko hade en halvtimme på sig att komma hemifrån . Den 27/2 kl 10.18 kom han ut ..Lilla Melvin ..


Nu har jag tre härliga pojkar att ta hand om ...Det kändes overkligt på nåt sätt ..men kul ändå ..

Ovido - Quiz & Flashcards