Alla inlägg den 12 mars 2010

Av pingu - 12 mars 2010 22:41

Har varit en jobbig dag idag .Jo gillar att sitta framför denna data burk ,nästan så att man känner sig som en data nörd . Skall sätta klockan på ringning för vet själv att tiden går fort när man väl sitter här . Det liksom bara svischar förbi en ..

Har debatterat med Marko på dagen .Åh inte alls roligt och han bara jävlas med mig om det ena och det andra . Jaha vill du ut och träffa andra kvinnor så varsågod .Vi är inget par ,jag är bara inneboende och vi har barn tillsammans ,detta har vi valt för att gynna alla .


Men man kommenterar som om jag skulle bli svartsjuk ..ungefär som om det är det han vill att jag skall vara . Nä inte jag ..nådde min botten inatt redan dåå jag fick höra om det ena och det andra ..Känns att man börjar bli väldigt mätt på detta och undrar alltid ..hur hade det sett ut då ?


Själv går han här hemma pratar som en göteborgare och tycker själv att han är jätte rolig . Vad är det för fel ? Den tiden som var var då det var då det ...en dåtid ..Nu är det nutid som gäller och det gäller att göra det bästa av situationen .Även om det inte alltid är lika lätt alla gånger .


Men men ...är jätte förkyld ,och snoret bara rinner och hostar man eller nyser gör det ont i snittet . Men det är lite bättre på den fronten ,om jag bara kunde låta bli att bära nåt tungt . har fått hört att hemmet var stökigt  och attdet såg ut som ett fransk ..jag vill inte ens uttala det ...Men om han nu tycker så varför hjälper han inte mig att städa då ? Eller är det alltid jag som skall plocka efter andra och tillfredställa alla i denna familj eller vad man skall kalla det för ...


Åh blir så trött bara ..och en kille med dålig kvinnosyn ibland är han ju .Gnäller och gnäller ...så trött så trött blir man ju .

Av pingu - 12 mars 2010 09:02

Det började inatt , Melvin var inte nöjd och har svårt att komma till ro innan han skall sova . Men själv var man ju jätte trött ,visst jag har valt detta själv och får ju ta den smällen . Men min hyresvärd som han kallar sig för ..är inte lika rolig . Han börjar kommentera om att jag sitter på facebook.Och tänkte jag so what ...Pumpar jag mina tuttar och sitter och ammar så vad  spelar det för roll vad jag tittar på ...???


Vet inte vad det är med honom men sedan han började med badrummet så har han varit så grinig . Hans pappa hjälper honom ..Han säger åt honom vad han skall göra osv . Men hyresvärden börjar lägga sig i om jag sitter framför datan ...att jag sitter alldeles för länge . Jo det är jätte kul att se hur mina vänner har det .Gamla som nya ..


Så fort han har pratat med sin kompis som jag kallar att det är hans personliga rådgivare eller kurator . Då blir han ju dum mot en ...Och jag är ju så känslig och tänker så här herregud ..jaghar nyss fått ett barn och det var mycket nog .Och för det andra man har inte haft det så jävla lätt på sistone heller med allt som har hänt .Och detta som han kläcker ur sig .


Det blev för mycket och nu börjar jag nå botten igen ...Kommer till slut att göra nåt drastiskt när det tar slut ...på orken .Det finns så många saker jaginte gillar hos en person ,ingen är ju perfekt men vissa saker är så otroligt osexig ..

Lata killar som tror att man skall plocka efter dom ,eller att dom tror att deras mamma forfarande bor under samma tak . Eller otacksamhet ,bara en sån sak att inte säga tack för maten ...Eller att maten inte duger det man har lagat ,så man väljer att peta bort det man inte gillar trots att man är vuxen ...Jo fattar att man inte kan gilla allt här i livet .


Har lagat mat här åt några igår snabblunch och inte ens ett jävla tack fick mat ..Vuxna människor ..man säger ju tack för maten ..så är jag uppfostrad och är hårda mot mina killar hemma att visa tacksamhet och säga tack för maten elelr förlåt när dom har gjort nåt ,och verkligen mena varenda ord dom säger .Men jag kanske är hård av mig vad vet jag ...


Så idag är jag bar allmänt arg och vill gärna avreagera mig ...hade sån lust att kasta tallrikar i golvet men det är ju onödigt ... Så en boxing säck blir det nångång ...eller ett jävla flytt långt där peppar växer om detta inte funkar ..För då har man fått nog ...


marko får faktiskt skärpa sig han oxå ..och möta mig på halva vägen ..Det skall inte bara vara jag som handlar maten osv ...och det där med att jag skulle mygla med hyran som hans kompis sa ...han kan ju dra åt helvete ...Vem fan vill göra det då???


Så jävla arg och sur och ledsen bara och svär som en jävla fura ....Men trött är jag ...men glad för mina tre pojkar ...Vill bara ha ett bättre liv det är allt ...Och om jag inte hittar det här ,så kanske man hittar det nån annan stans ..vem vet ...




Ovido - Quiz & Flashcards