Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

Mina älskade pojkar ...

Av pingu - 26 mars 2010 23:28

Mina älskade barn ...Jag älskar er jätte mycket .jag är glad att ni har kommit till mitt liv . Kommer ihåg den första dagen jag fick reda på att jag väntade barn ..tårarna rann och var överlycklig .Så många försök i så många år och till slut nappade det . jag hade gett upp hoppet om att ens bli gravid .


Andra svängen var även så klart en glädje besked .. Här hade jag gått ganska länge utan att jag märkte nått. Jo jag är ett levande bevis på att man inte behöver ha mens för att bli med barn . Så har det varit med bägge grabbarna .


Och den tredje svängen ..den kom som ett chock ,var ju inte beredd på att bli mamma en tredje gång . Trodde inte att jag skulle kunna bli gravid heller för den delen . Men glad ändå att jag väntade även här hade jag gått några veckor innan jag tog testet ..Hade inte lagt märke till nåt ..Bara det att det enda skillnaden var att jagvar så otroligt trött och ville bara lägga mig hela tiden ..


Nu är man trebarns mamma och vardagen rullar på .Fullt upp med dagens schema och få ihop det tidsmässigt . Lite nytt är det ju för en annan så rutiner och återigen rutiner är ett måste . Glad för mina pojkar och glad att dom finns i mitt liv .. jag är  stolt att få vara eran mamma ..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pingu - 8 augusti 2013 12:45

Som sagt ..har semester och det är den tredje veckan jag är i nu . Återstår en vecka kvar innan allvaret börjar på jobbet igen . Har inte varit iväg nånstans utan varit hemma . Har fått besök av mina svärföräldrar och Tomas syster med familj . Det ha...

Av pingu - 7 oktober 2012 21:24

Är strykning en slags terapi ??? Jo på sätt oh vist så är det ju det . Jag har strykit kläder och påslakan i två dagar och tittat på tv samtidigt . Ka tycka att det är avkopplande ,många kanske skulle kalla mig tokig . Man kan filosofera sig i det ma...

Av pingu - 1 oktober 2012 22:43

Som sagt så har min äldsta son insjuknat i MAGSJUKA . Han var in till oss säkert tre ggr inatt och det kändes som fem . Efter några ggr som jag klev upp och såg till honom varje gång han hade varit uppe så blev jag tröttare . Tröttare och grinigare ....

Av pingu - 27 september 2012 18:33

I måndags gick jag på Spinning-Styrka ,snacka om att det var jävligt jobigt . Hon som har det är ju så himla gullig ,gillar hennes pass . Men hon är även jätte trevlig .    Har bestämt mig för att jobba mycket med kroppen och lägga om kosten . Nu...

Av pingu - 9 september 2012 09:45

Lördag och på shcemat står att köpa hockeyklubba åt sonen . William fick en hel del pengar av släkten då han hade fyllt år . För sina pengar fick han köpa en ny hockeyklubba för ,en ny Bauer klubba blev det och en Bauer keps och lite tejp . Fotbollen...

Ovido - Quiz & Flashcards