Alla inlägg den 20 juni 2011

Av pingu - 20 juni 2011 09:06

Igår var vi till Furuviksparken med hela familjen . Sean Banan skulle uppträda på stora scenen . Barna gillar honom ,så okay då ...Man får åka in för att se på honom . Många barn och föräldrar var där . Skakade rumpan med några mammor som vi stod med . Han är rätt så rolig faktiskt men jag blev en aning besviken då han sjöng 4 låtar bara . Hela showen varade i 25 min :( 2 av låtarna är SKAKA RUMPA ena var remix . Han sjöng playback . Vi hade sässongskort så det var ju bra . Det hade inte annars lönat sig att komma in för att se i 25 min . 


Passade på att titta på äventyrs poolen . Den såg jätte fin ut . Har dock inte varit där och badat sedan dom gjorde om . Men i år blir det nog en hel del bad med kidsen för att få den där fina brännan som alla vill ha. 


Kvällen avslutades med att mitt ex sambo och näravän som jag har 2 barn med kom och hälsade på oss . Vi åt spagetti och köttfärssås . Tttade på film och åt godis sedan . Helt okay kväll med andra ord . 

Ovido - Quiz & Flashcards