Alla inlägg den 16 juni 2011

Av pingu - 16 juni 2011 14:19

Man vaknar med ett leendet på läpparna när man ser att solen skiner utanör sovrummet . Japp jag hoppas på en in dag idag med massa sol , efter några dagars regn vill man ha värmen tillbaka . Trött som ett as gick man upp i morse . Nästan så det kändes lite motigt att kliva upp ur sängen . Fötterna släpade man efter sig in till grabbarnas rum . Ååh vad drygt tänkte jag ..vad trött jag är ... Vill bara fortsätta att sova . Sambon han sov gott på magen han och en ett åring emellan oss . Det kallar jag kärlek .


Ringde till dagis och fritids efter jag pratade med Tomas . Idag skulle vi nämligen ha åkt till Furuvik med barna för att bada i poolen . Men som det ser ut nu så har vi inte ens kommit iväg . Köttbullar och spagetti till lunch .Gott snabbt och funkar alltid . Grabbarna har väl varit en sväng ut med bror sin i lekparken på innegården . Skönt att gossarna kan ta sig ut själva och man inte behöver vaka över som en hök för att dom inte vågar ge sig ut . 


Så som det ser ut nu så blir det nog stranden och hink med spade med sig .Ett gäng ungar plus en sambo kanske till stranden eller nåt . Älskar solen och värmen ,men jag kan ju inte garantera att det är varmt på stranden idag . En av mina absolut favoritstränder är Sandbankarna . Känd för sina sandbankar och att det är bra sandbotten och lång grunt . Det passar en barnfamilj alldeles utmärkt .

Så nu jädrans blir det att packa lite snabbt och sätta sig i bilen med Ole Dole och Doff för lite sysselsättning i det blå . 



Ovido - Quiz & Flashcards