Alla inlägg under juli 2011

Av pingu - 8 juli 2011 17:38

Vi är en familj som håller ihop i vått och torrt . Även om det har varit mycket som har hänt så vet vi att ...Vi har överlevt det med . Gjort det bästa av situationen och funnit oss i det som har varit . Vi prioriterar barna i första hand och lever för dessa små varelser som får ens hjärta att smälta . Dom älskar en villkorslös och att bara se deras leende får mitt hjärta att slå flera volter av lycka . Jag lever idag ett lyckligt liv ,ett familjeliv jag alltid har önskat mig . Där det finns två vuxna personer som älskar varandra innerligt mycket . Där var och en är lika mycket värda och att det är samma regler för allihopa i hemmet . 


Älskar mina barn innerligt mycket , älskar min bonusdotter jätte mycket . Halv syskon räknas för mig som helsyskon . Det är ingen skillnad för mig . Mitt hjärta  gråter när mina barn ritar teckningar till mig och skriver hur mycket dom älskar mig . Jag blir tårögd av det fina dom skänker mig . Jag är stolt att få vara deras mamma och att just dom kom till mig . Dessa barn alla fyra är helt underbara och unika i sitt slag . Dom kompleterar varandra och samspelar på ett bra sätt trots omständigheter . Jag älskar min familj ,jag är glad att ha fått tillbaka den .

Av pingu - 8 juli 2011 17:32

Det är inte det samma utan dig . Du är den jag vill åldras med för resten av mitt liv . Vill inte släppa taget om dig , jag vill ha dig nu och för evigt . Tillsammans med våra barn går ni jämnsides . Du är som luften jag andas ,utan den kan jag inte leva . Utan dig känns det meningslöst . Du är den jag har sökt efter i alla år ,den jag vill vara med så länge jag lever . Du är den jag väntat på i mitt liv. 

Jag är bara din och älskar dig nu och för alltid . 

Är bara din .


Av pingu - 8 juli 2011 17:21

30 juni bar det iväg på en liten kryssning till mariehamn till Åland . På 8 år har jag inte varit iväg på egen hand och åkt på nåt själv . Åkte med Tussen och Rosi . Förväntansfull av vad kvällen skulle erbjuda . PARTY PARTY.  In på buffén för att få i lite i magen för att sedan göra oss sockersöta inför kvällen som skulle bli . Finns mycket folk på en sådan båt ,av alla olika slag . Snacka om att man har mycket att titta på . Pratar gärna med folk man inte känner . Festade loss inne på hytten med dom andra tjejerna . Det är inte allt för ofta som man blir lite rund under fötterna . Det dansades även en hel del på kvällen och det var ROLIGT. Åh vad längesen det var när man shejkade på sina lurvas . I JUST LOVE IT.


Är nöjd med resan ,trevligt sällskap och mådde toppen bra dagen efter . Betyg 8 av 10 .:)

Ovido - Quiz & Flashcards