Alla inlägg den 24 juli 2011

Av pingu - 24 juli 2011 00:53

Känner mig som värsta biatchen ...Är det krig hon vill ha kan hon få det ... Pappan har rätt att få träffa sin dotter oavsett vad . Men i det här fallet bestämmer ju inte han ,för hans sk ex sambo bestämmer ju allt . Dom har delad vårdnad på flickan men mamman bestämmer som om hon har vårdnaden själv . Vet hon egentligen vad som är bäst för hennes dotter ? Är det nu man skall agera som mamma när man har inte kunnat gjort det tidigare ...


Vill hon ha krig så skall hon få ett . Jag skall minsann se till att min kära sambo skall få ha den rätten att få träffa hans dotter .Oavsett hur situationen ser ut idag ...Det är bara en jävla ursäkt ...Man skall ta vara på stunden och leva livet . Det kan gå månader innan allt är klart med myndigheterna ...som sagt lång historia . Vem är lämpligast som förälder ,vad är bäst för barnet ...Och denna jävla svartsjuka som hon hade kan hon stoppa upp i röven på henne själv .


Han träffade mig och jag var den rätta ...Han valde mig och sin son för att lära känna oss på riktigt för att kunna vara en familj . Vi har kommit långt men har långt kvar att gå . Det har inte varit lätt i detta förhållandet och det gör inte saken bättre att hans sk ex sambo håller på som hon gör ..NU får det vara nog .

Ovido - Quiz & Flashcards