Alla inlägg den 31 juli 2011

Av pingu - 31 juli 2011 17:33

Idag är det en sån där dag då man är seg och huvudvärken dunkar gång på gång ... roade mig själv med att dricka lite vin igår och tittade på Thor . Jo det här med att dricka det händer ju aldrig ..Så dagen efter kommer baksmällan trots det inte var stora mängder .


Flugorna har hittat in hem till oss och hur dom gör det ..ja det är ju ett faktum att balkongdörren står öppen . Men dom jävlarna vägrar sätta sig nånstans så dom flyger bara runt och runt på ett och samma ställe . Har ju skit svårt att kunna smälla till dom små stackrarna . No fense kära flugor men har ni hittat hem till oss så får ni räkna med att det kommer en sk flugsmäck och smäller till er . 


Har legat som en knubbsäl i sovrummet med mina små sälungar Simon och Melvin . Vi har tagit en tupplur på dagen och det kändes skönt . Men huvudvärken den dunkade ändå fortfarande . Sambo städgeneralen han har städat lägenheten i över 2 h och när jag vaknade så var det rent och fint. Det gav mig en wow känsla ...det gör mycket med ett rent golv men svårt när man har en ettåring som äter och kladdar hemma . Vi låter barn få vara barn och lite kladd gör faktiskt ingenting . Men det skall inte se ut som värsta svinstian heller .


Varmt ute och Simon vill ut och bada . Lite sent kan jag tycka ..men vad gör man . Han skall ju upp tidigt imorgon och skall åka till Finland med sin pappa . 9 på morgon åker dom och då blir det ju tyst här hemma igen . 2 barn borta och bara Melvin hemma . Mitt nya liv börjar i augusti då jag skall börja träna mera så jag är pigg inför jobbet då jag börjar den 1 sep . Skall bli roligt .

Ovido - Quiz & Flashcards