Alla inlägg den 26 juli 2011

Av pingu - 26 juli 2011 10:38

Godmorgon Världen ...drömde jätte konstiga saker . Vampyrer och jag som hade super krafter och allt . Drömde även om att jag skulle dyka och man åkte utomlands . Nåja drömmar är alltid kul ,sällan det händer men kul när det väl gör det . 


Undrar vad man hittar på idag . Sambo tvättar kläderna våra och jag sitter bänkad framför datan . Vaktar Simon så han får i sig lite mat . Har börjat träna igen lite smått. Känns jätte skönt och tänker fortsätta med den nya stilen . Igår blev det Zumba och idag blir det nog oxå Zumba . Gillar rytmen men kan faktiskt tröttna lite på musiken när man hör samma låt hela tiden . Mamma har skaffat sig Zumba Fitness på DVD. 


Lite hemsyssla skulle behövas att fixa ,tvättvikning och in i garderoberna . Städning av toaletterna och lite smått och gott . Bäst jag skyndar mig då om jag skall få nånting gjort idag . För man vill ju oxå passa på att vara ute när vädret är najs .

Ovido - Quiz & Flashcards