Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

Som en annan person.

Av pingu - 28 juli 2011 22:57

Ibland kan jag undra vem jag är tillsammans med ??? Hans mamma eller han själv . På vissa sätt uppför han sig som sin mamma . Kanske är det uppfostran ,att inte slänga något motto .Allt skall sparas . Det kan vara om maten man har lagat och sedan fryst in tinat upp och fryst in igen ännu en gång . Tror det är bakteriehärden . Eller att knäckebröd blir sega i slutändan om det ligger framme och då vill jag inte äta det . Fick väl en minus poäng då hon såg två knäckebröd jag slängde och två limpskivor som hade blivit hårda ...Fick till svars om man stoppar in det i ugnen så är det mjukt igen . Nej tack tänkte jag .


Tror att modern har haft en tufft uppfostran och är gammalmodig men jag tror på mig själv . Kan det bero på hennes uppfostran på sonen som han beter sig som han gör .??? Vad vet jag jag vet ju så mycket ...(ironi).


Idag ville jag ha lite vin och det var väl sådär 10 % och det tog emot lite grann så jag ville ha vanligt äppelcider på det . Men jag var ändå inte riktigt nöjd och det tog verkligen emot . Men för att inte göra honom sur så dricker jag ändå sakta men säkert . Jag sa till slut . Kan jag få lite dricka ??? Men du har ju faktiskt dricka där och det får ju du dricka upp först . Jag ville gärna ha cola istället .För det andra smakade fan . Men jag bestämde mig för att jag skulle ha i mera cider och dricka skiten ändå . Kände hur han fjäskade för mig och skulle hålla på . Inte på jätte bra humör så som han behandlade mig ..Ursäkta att jag finns och förlåt så hemskt mycket för jag ville nåt annat . Herr jag slänger inte nåt för mamma har lärt mig det !!! Då återstår faktum ...är jag tillsammans med hans mamma eller honom själv ??? 


Betygsätter kvällen på 4 av 10 möjliga .Surt surt surt .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pingu - 8 augusti 2013 12:45

Som sagt ..har semester och det är den tredje veckan jag är i nu . Återstår en vecka kvar innan allvaret börjar på jobbet igen . Har inte varit iväg nånstans utan varit hemma . Har fått besök av mina svärföräldrar och Tomas syster med familj . Det ha...

Av pingu - 7 oktober 2012 21:24

Är strykning en slags terapi ??? Jo på sätt oh vist så är det ju det . Jag har strykit kläder och påslakan i två dagar och tittat på tv samtidigt . Ka tycka att det är avkopplande ,många kanske skulle kalla mig tokig . Man kan filosofera sig i det ma...

Av pingu - 1 oktober 2012 22:43

Som sagt så har min äldsta son insjuknat i MAGSJUKA . Han var in till oss säkert tre ggr inatt och det kändes som fem . Efter några ggr som jag klev upp och såg till honom varje gång han hade varit uppe så blev jag tröttare . Tröttare och grinigare ....

Av pingu - 27 september 2012 18:33

I måndags gick jag på Spinning-Styrka ,snacka om att det var jävligt jobigt . Hon som har det är ju så himla gullig ,gillar hennes pass . Men hon är även jätte trevlig .    Har bestämt mig för att jobba mycket med kroppen och lägga om kosten . Nu...

Av pingu - 9 september 2012 09:45

Lördag och på shcemat står att köpa hockeyklubba åt sonen . William fick en hel del pengar av släkten då han hade fyllt år . För sina pengar fick han köpa en ny hockeyklubba för ,en ny Bauer klubba blev det och en Bauer keps och lite tejp . Fotbollen...

Ovido - Quiz & Flashcards