Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Hemlingby

Av pingu - 25 juli 2011 19:37

Varit till Hemlingby och grillat med sambo och två kottar . Vädret har varit si sådär men det har kommit skurar då och då . Man kan ju undra om sommarvärmen kommer att komma tillbaka igen . Man vill ju bada och sola . Nu på torsdag försvinner Melvins gips och då kan han få börja bada igen . Jag hoppas att han kan röra armen igen som vanligt . 


På torsdag den 28 juli är det exakt tre år sedan jag träffade Tomas för första gången . Tänk att tiden har gått så fort , och det är andra gången våran son skall ta bort hans gips . Nåja 2011 har varit ett händelserikt år och än är det inte slut ännu . Finns många månader kvar i detta år . Så det hinner komma massa händelser och hoppas på bra denna gången . 


Bloggar samtidigt som sambo och två barn är i köket . Blåser såpbubblor gör dom över matbordet . Kan ju säga att Melvin skriker av glädje att det skär sig i öronen . Men han är glad och älskar som sagt bubblor precis som jag ....


Har varit en okay dag ändå trots att Simon är en tjurskalle och verkligen visar när det inte passar sig för honom . Men jag är rätt bestämd av mig och jag bestämmer över honom så länge han är liten . Han saknar pappan och William och Wilma . Nu har han Melvin hemma och mig och Tomas . Marko jobbar ännu och har semester i augusti . Skall börja med förberedelser med Williams kalas för att det börjar ju bli dags för det .Den 17 augusti fyller han hela 8 år . Pappas pojke det . Skall även börja lägga barna tidigare än igår för att det har blivit så sent dom andra dagarna . Lika bra att börja träna upp dom innan dom två börjar på dagis . Och jag börjar jobba igen den 1 sep .








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pingu - 8 augusti 2013 12:45

Som sagt ..har semester och det är den tredje veckan jag är i nu . Återstår en vecka kvar innan allvaret börjar på jobbet igen . Har inte varit iväg nånstans utan varit hemma . Har fått besök av mina svärföräldrar och Tomas syster med familj . Det ha...

Av pingu - 7 oktober 2012 21:24

Är strykning en slags terapi ??? Jo på sätt oh vist så är det ju det . Jag har strykit kläder och påslakan i två dagar och tittat på tv samtidigt . Ka tycka att det är avkopplande ,många kanske skulle kalla mig tokig . Man kan filosofera sig i det ma...

Av pingu - 1 oktober 2012 22:43

Som sagt så har min äldsta son insjuknat i MAGSJUKA . Han var in till oss säkert tre ggr inatt och det kändes som fem . Efter några ggr som jag klev upp och såg till honom varje gång han hade varit uppe så blev jag tröttare . Tröttare och grinigare ....

Av pingu - 27 september 2012 18:33

I måndags gick jag på Spinning-Styrka ,snacka om att det var jävligt jobigt . Hon som har det är ju så himla gullig ,gillar hennes pass . Men hon är även jätte trevlig .    Har bestämt mig för att jobba mycket med kroppen och lägga om kosten . Nu...

Av pingu - 9 september 2012 09:45

Lördag och på shcemat står att köpa hockeyklubba åt sonen . William fick en hel del pengar av släkten då han hade fyllt år . För sina pengar fick han köpa en ny hockeyklubba för ,en ny Bauer klubba blev det och en Bauer keps och lite tejp . Fotbollen...

Ovido - Quiz & Flashcards