Alla inlägg den 12 januari 2012

Av pingu - 12 januari 2012 21:39

Idag har jag varit på årets första muskelpass på Korpen i Skutskär . Nu har jag inte varit och tränat på jätte länge och det kändes jätte skönt att komma igång igen . Jag började det nya året med att FÖRLOVA mig med min kärlek  i mitt liv . Livet är som en berg och dalbana . Det går upp och det går ner ,ibland svänger det fort att man knappt hänger med . Men har valt att med denna man vill jag leva med för resten av mitt liv . 


Nyårs afton firade vi hos min kusin i Gävle . Tillsammans med alla barna . God mat och trevligt sällskap och karaoke. Jag körde ju bil så något alkohol fick jag hoppa över . Jag tyckte att det var lämpligast för vår familj att åka bil och inte buss med alla fylltrattar . 


Hur som hellst ..Nytt år och en massa löften som jag måste hålla . Att träna och leva ett mera sundare liv var ju en av punkterna på listan . Jag skall vara den bästa mamman för mina barn och ställa upp för dom . Hitta harmonin och balans i livet. Välkommen 2012 ...Let the game begin.

Presentation


En mamma till tre barn ..Glad tjej som försöker se det positiva i allt .Tar dagarna som dom kommer ,en dag i taget ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards