Direktlänk till inlägg 20 augusti 2011

Trökväder så otroligt deprimerande .

Av pingu - 20 augusti 2011 21:21

Idag har det spöregnat en hel del och det känns inte så där jätte kul snarare deprimerande . Simon och William har varit på kalas idag och det gick bra . Lämnade Tomas med Melvin så åkte jag och agerade taxi när man skall skjutsas fram och tillbaka . Simon var hos Markus och William hos Joel . Alltid en annan som åker och fixar med presenterna till polarna och Marko han struntar ju i sådant . Även grabbarna måste ha social kontakt med varandra . 


Idag har jag varit på mer eller mindre bra humör . Min sambo han är inte den mest pratglada person jag känner när han är sur . Han är inte även den som är kanske den smartaste personen jag känner ,och den mest klantigaste jag känner . Han behöver i stort sett titta på en sak så går det sönder . Toalocket är sönder i lilltoan . Den har inte sagt till om eller felanmält ,kanske tror han att saker och ting fixas av sig självt ,vilket det inte gör . Sen är jag ju en helt annan person än vad han är ,jag skulle inte kunna tolerera att leva i flera år i samma lägenhet utan att ha en badrumsspegel inne på toan . Helt sjukt . Man får gå ut i hallen för att se sig själv om det är så ,kanske inte den bästa belysningen men men ...


Idag har det varit lite buttert från min sida ..Igår as tråkigt och idag astråkigt . Det finns inga roliga saker att göra känns det som ,ville vika kläder men han vill ju inte hålla mig sällskap och vill inte prata med mig . hmmmlåter det som kärlek ??? Nej jagtror ju inte det . Han är ju som sagt rätt så dödtrist och om man får fråga mig ....så är jag nästan hellre bortrest och gör nåt annat med barna istället för att sitta hemma och häcka men en karl som inte pratar . Men om jag hade dessa pengar så varför inte unna mina barn detta ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pingu - 8 augusti 2013 12:45

Som sagt ..har semester och det är den tredje veckan jag är i nu . Återstår en vecka kvar innan allvaret börjar på jobbet igen . Har inte varit iväg nånstans utan varit hemma . Har fått besök av mina svärföräldrar och Tomas syster med familj . Det ha...

Av pingu - 7 oktober 2012 21:24

Är strykning en slags terapi ??? Jo på sätt oh vist så är det ju det . Jag har strykit kläder och påslakan i två dagar och tittat på tv samtidigt . Ka tycka att det är avkopplande ,många kanske skulle kalla mig tokig . Man kan filosofera sig i det ma...

Av pingu - 1 oktober 2012 22:43

Som sagt så har min äldsta son insjuknat i MAGSJUKA . Han var in till oss säkert tre ggr inatt och det kändes som fem . Efter några ggr som jag klev upp och såg till honom varje gång han hade varit uppe så blev jag tröttare . Tröttare och grinigare ....

Av pingu - 27 september 2012 18:33

I måndags gick jag på Spinning-Styrka ,snacka om att det var jävligt jobigt . Hon som har det är ju så himla gullig ,gillar hennes pass . Men hon är även jätte trevlig .    Har bestämt mig för att jobba mycket med kroppen och lägga om kosten . Nu...

Av pingu - 9 september 2012 09:45

Lördag och på shcemat står att köpa hockeyklubba åt sonen . William fick en hel del pengar av släkten då han hade fyllt år . För sina pengar fick han köpa en ny hockeyklubba för ,en ny Bauer klubba blev det och en Bauer keps och lite tejp . Fotbollen...

Ovido - Quiz & Flashcards