Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

Kär och galen ...

Av pingu - 28 augusti 2010 09:36

Har träffat en underbar kille ..jo det är Melvins pappa. Har tänkt jätte mycket på hur ens liv skulle kunna vara om jag bodde någon annanstans än i Skutskär . Har en jätte bra vän nämligen Marko .Barnas pappa och visst inte alltid vi är överrens men lika bra att fortsätta med sitt liv någon annastans .


Har haft kalas för William som har nyligen fyllt hela 7 år . Tiden går fort och om man nu tragglar i det förflutna och stampar på samma ställe så kommer man en vacker dag ångra sig . Man kommer att ångra sig att man inte gjorde nånting åt sitt liv . Och det här att man skall leva för sina barn ... Visst jag älskar mina barn jätte mycket men det kommer aldrig att funka om jag bara skulle leva för dom och glömma mig själv .


Det känns som om jag har gjort mitt här att det är dags för mig att gå vidare . Det finns inget här längre ,jobbet har jag inte kvar när jag kommer tillbaka ifrån mamma ledigheten . Mina jobbar polare har blivit förflyttad och några har blivit uppsagda . Nu måste jag sonda Simon och Marko jobbar i helgen så barna har jag i helgen . Hjälper honom ändå på hans lediga dagar trots att det är då man har ledigt ifrån dom andra två barna . Men dom är mina barn oxå och jag älskar dom jätte mycket .


William fick playstation 3 i födelsedags present och det enda jag kan höra är snälla mamma kan vi får spela ...Tjat tjat tjat så inne i tusan !!!!

men men jag låter dom spela i högst 2 h sedan är det bra och det finns annat att göra i så fall .


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pingu - 8 augusti 2013 12:45

Som sagt ..har semester och det är den tredje veckan jag är i nu . Återstår en vecka kvar innan allvaret börjar på jobbet igen . Har inte varit iväg nånstans utan varit hemma . Har fått besök av mina svärföräldrar och Tomas syster med familj . Det ha...

Av pingu - 7 oktober 2012 21:24

Är strykning en slags terapi ??? Jo på sätt oh vist så är det ju det . Jag har strykit kläder och påslakan i två dagar och tittat på tv samtidigt . Ka tycka att det är avkopplande ,många kanske skulle kalla mig tokig . Man kan filosofera sig i det ma...

Av pingu - 1 oktober 2012 22:43

Som sagt så har min äldsta son insjuknat i MAGSJUKA . Han var in till oss säkert tre ggr inatt och det kändes som fem . Efter några ggr som jag klev upp och såg till honom varje gång han hade varit uppe så blev jag tröttare . Tröttare och grinigare ....

Av pingu - 27 september 2012 18:33

I måndags gick jag på Spinning-Styrka ,snacka om att det var jävligt jobigt . Hon som har det är ju så himla gullig ,gillar hennes pass . Men hon är även jätte trevlig .    Har bestämt mig för att jobba mycket med kroppen och lägga om kosten . Nu...

Av pingu - 9 september 2012 09:45

Lördag och på shcemat står att köpa hockeyklubba åt sonen . William fick en hel del pengar av släkten då han hade fyllt år . För sina pengar fick han köpa en ny hockeyklubba för ,en ny Bauer klubba blev det och en Bauer keps och lite tejp . Fotbollen...

Presentation


En mamma till tre barn ..Glad tjej som försöker se det positiva i allt .Tar dagarna som dom kommer ,en dag i taget ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards