Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av pingu - 2 augusti 2010 00:13

Idag har vädret varit bra ,inget man kan klaga på .Alla barna William ,Simon och Melvin är under samma tak som Tomas och Wilma . Göteborg i mitt hjärta ,en stad där det händer en massa .Lugnet ,harmonin den finns här ...Allt stannar känns det som och man mår bra .Ingen stress och en värld som inte nån annan är van vid ,men kan tänka sig att pröva .


Dagen idag har varit bra ,Naturhistoriska museum var vi på med alla barna och tror att det har varit toppen . Man blir lite impad över denna jätte lika valen som hänger uppe i taket som Simon kallar Rädda Willy . :) Melvin i sin snygga gubbkepsen som hans pappa gav honom .Tuff liten parvel som ser snarare ut som en jätte liten gubbe med napp i munnen . William hade fått kläder och iklädd i sin Darth Vader ...svarta kläder som sagt . Simon han är allätare men klädd idag i sin Blixten mc Queen t-shirt och ett par långa shorts.

Tomas dotter hon är så käck och hade såna ur läckra tigths som en annan gillar rosa /svart randig att den stack i ögonen ...wow den va läcker .


Tror att dagen var en stor succé och inga sura miner på långt håll....kanske lite men små bagateller  .. ..Middag var la Donken och det var gott kan jag säga att inte behöva laga maten idag .Hur som hellst ,vi kom hit i bil och åker hem i bil ,min bil och jo men visst .Jag är en bortskämd tös som får en alldeles egen privat chaufför . Man får det bästa av två världar brukar jag säga ,man lever två liv .En i Skutskär och en i Göteborg men hit åker jag inte så ofta för det är ju rätt så dyrt med tåget ...


Klockan är as mycket men inte alls trött men barna har nu somnat in .Melvin var ju som vanligt uppe jätte länge ,men det gör inget för kanske jag får lite sovmorgon men Simon lära ju sondas iaf på morgon .


Dagens citat kommer jag inte ens ihåg ,små spontana från barna brukar vara kul att höra när dom väl sätter igång .Simon är ju en hejare på det .Han sa att det tar ju bara 10 min att åka till Göteborg från Skutskär haha roligt roligt ..


slut för idag tack för idag ...natti natti

Presentation


En mamma till tre barn ..Glad tjej som försöker se det positiva i allt .Tar dagarna som dom kommer ,en dag i taget ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards