Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av pingu - 8 oktober 2011 15:48

Då var det lördag igen . Sockerkickarnas dag då alla barn är överlyckliga att få i sig massa sött . Har precis vaknat ur en skönhets sömn med min minsta lilla juvel till son . Det var behövligt kan jag säga ,trött är jag när jag är hemma . Barna har ju turats om att vara sjuk , trodde ju att jag skulle få ha lite sovmorgon i onsdags när jag började vabba . Men icke sa Nicke 1.10 mamma jag har bajsat i blöjan ...uuh tänkte jag då . Sånt som händer .


Solen skiner utanför och mina gossar är äntligen ute för att ha varit inomhus i flera dagar ,så är dom överlyckliga . Så jag tänkte att jag sätter mig framför denna dumburken och skriver av mig lite grann . Melvin sitter så fint bredvid mig och äter sitt päron på köks soffan i köket . Känner mig utvilad ,utanför hörs ungarna från gården ... 


Idag blir att handla lite mat ,blöjor och massa nyttiga saker som man behöver . Nästa vecka väntar en ny vecka och jag har försökt att klura ut vad maten skall heta nästa vecka . Tycker det är bra med en matsedel även hemma . Då kan man ställa in sig på att äta den maten just för den dagen . Nu på sistone har vi ätit mycket pajer , det är billig mat som man kan ha näatan allt möjligt i . 


Imorgon skall Tomas dela ut reklam och om det är fint väder så följer vi andra med ...Jag behöver röra på mina fettvalkar , men är väldigt glad över att ha tappat 4-5 kg sedan jag började jobba . Det var för en månad sedan ungefär . Man svettas ju på jobbet och tungt arbete kanske är det därför ...



Presentation


En mamma till tre barn ..Glad tjej som försöker se det positiva i allt .Tar dagarna som dom kommer ,en dag i taget ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards